وبلاگ

آموزش ثبت نام در سایت

52468456
آموزش

آموزش ثبت نام در سایت

 

سلام کاربر گرامی

طریقه ی ورود به سایت:
برای ورود وارد مرورگر کروم شده سایت ایاک نعبد را جستجو کنید بر روی ایاک نعبد کلیک می کنید، شما اکنون وارد سایت شدید و صفحه اصلی را مشاهده می کنید.

طریقه ی ثبت نام:
در صفحه اصلی بر روی گزینه ثبت‌نام کلیک کنید، سپس برای ثبت‌نام، نام را به فارسی، نام کاربری را به انگلیسی وارد نموده و پس از وارد کردن نام و نام کاربری ، شماره تماس خود را بنویسید همچنین شما می توانید ایمیل خود را در کادر به جای شماره وارد کنید. رمزعبوری برای خود انتخاب کنید (دقت کنید که رمز عبور خود را ذخیره کنید، می‌تواند رمز عبور ساده 1234 یا 4 رقم آخر شماره تماس شما باشد.) بعد از انجام این مراحل بر روی (دکمه عضویت در سایت) کلیک کرده تا کد تایید برای شما ارسال شود. سپس کد تاییدی که برای شما ارسال شده را وارد نمایید و در آخر بر روی (دکمه ثبت کد تایید) کلیک کنید.

طریقه ی ثبت نام در مجموعه ها:
حالا با ثبت نام در مجموعه های مورد نظر می توانید از دروس استفاده کنید. (محتواها قفل می باشند و ثبت نام در مجموعه ها الزامی است) پس از ثبت نام برخی از ویژگی ها برای شما فعال می‌شود مانند تکمیل دروس، مشاهده اطلاعیه ها، پرسش و پاسخ و.. درس ها بخش بندی شده و با کلیک بر روی آنها باز و بسته می شوند با کلیک بر روی درس مورد نظر وارد صفحه درس می شوید.

دیگر موارد:
ویدیو ها و صوتی ها دارای سرعت 1x – 2x و.. می‌باشند که جهت رفاه حال شما تنظیم شده اند و می‌توانید در هنگام مشاهده آن را فعال کنید، امکان دانلود فعلا برای فایل صوتی فعال می ‌باشد و در آینده برای ویدیو ها فعال خواهد شد. پس از مشاهده درس شما بر روی تکمیل کلیک کرده تا در داشبورد شما فعال شود و بتوانید مجموعه ها را مدیریت کنید. امکان پرسش در مورد درس وجود دارد که می توانید هنگام پیش آمدن سوال برای شما، آن را مطرح کنید. فهرست درس ها و دروس تکمیل شده ها در پنل سمت چپ شما قرار دارد، که با فشار دادن آیکون2 فلش فهرست درس ها برای شما باز می شوند.

شما می‌توانید از پنل سریع (منو) برای ورود به صفحه مورد نظر استفاده کنید (ورود به صفحه اصلی، ورود به مجموعه ها، وبینارها، دوره ها و..) مطالب مورد نظر را می‌توانید جستجو کنید و در کنار جستجو، سبد خرید قرار دارد برای مجموعه های غیر رایگان(خشوع نماز) دوره های آموزشی و وبینارهای آموزشی نیازی به ثبت‌نام ندارد.. همچنین در دسته بندی ها می‌توانید اطلاعیه های مربوطه را بخوانید.

داشبورد:
داشبورد شما، محل مدیریت دروس تکمیل شده و ثبت نامی ها ودیگر موارد است که پس از ثبت نام فعال می‌شود، شما بدون ثبت نام در سایت نمی توانید داشبورد را مشاهده کنید چون شناسه کاربری یا همان حساب کاربری برای شما فعال نشده است!

و در صورت نیاز: راگر سوالی دارید، می توانید از پشتیبانی بپرسید پشتیبانی در وقت اداری آنلاین است امیدواریم با ایجاد این وب سایت در حوزه آموزش دینی و قرآنی با کمک شما در جامعه تحولی ایجاد کنیم.​

نظر (2)

  1. زهرا

    عالي هست

  2. زهرا

    نظريه خوبي هست

دیدگاه خود را اینجا قرار دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *